Mail deaktiveret ?

Skrevet af Erik Slot den 17.09.2019, 18:20

Til brugere af Fanønet mail, som pludselig ikke længere har adgang til mailkontoen. (Mailprogrammet eller Webmail oplyser at bruger ikke eksisterer eller adgangskode er forkert).

Dette skyldes sandsynligvis, at man ikke har fulgt vores tidligere opfordring til at verificere mailkontoen på hjemadressen. Vi sendte information herom for flere måneder siden, men en del har ikke fulgt anvisningen, og dermed fået lukket mailkontoen.

Hvad kan du gøre:

  1. Hvis du har adgang til at sende mail fra en anden konto, kan du sende en anmodning om genaktivering af kontoen til  validering@fanonet.dk  med følgende oplysninger:
  • Din fanonet mailadresse    ______@fanonet.dk
  • Bopælsadresse
  • Telefon du kan kontaktes på
  1. Hvis ikke du har mulighed for at sende en mail fra en anden konto, kan du sende en fejlmelding på vores hjemmeside www.fanonet.dk, med samme oplysninger som ovenfor nævnt.

Vores mailudbyder hos ASOM-Net vil så hurtigst muligt kontakte dig på telefon for bekræftelse af adresse, og derefter aktivere din mailkonto. Herefter skulle du igen kunne sende og modtage mail. (Systemet sætter automatisk det samme password som før, hvorfor der ikke skulle være behov for at ændre dette).