Lynnedslag

Vi er nu efter en stor indsats fra bestyrelsesmedlemmer og servicepartner KK ved at være igennem henved 50 modemskift efter lynnedslaget. Hvis du fortsat har fejl, så fejlmeld på 75161386. Husk at melde til forsikringen, så du/vi kan få dækket udgifterne

(Se mere under driftstatus)

Drift status

Dato Beskrivelse
mandag d. 28. juli 2025 kl. 14:00 Fejlen på TV signalet søndag fundet og afhjulpet.
onsdag d. 30. juli 2025 kl. 08:03 Tekniker er til stede, og koncentrerer sig i første omgang om at få udbedret de skader der er på nettet grundet lynnedslaget i et hus - Der vil givetvis være modems som har fået skade ved overspænding via stikkontakten. Dem må vi tage over de næste dage.
fredag d. 1. august 2025 kl. 14:12 Vi var torsdag 4 mand på modemskift efter lynnedslagene primært i Rindby Slunden sydlige del m.v. og idag fredag har der været 2 fra KK på "oprydning" Vi beder alle melde skaderne til forsikringen, så vi kan få dækket udgifterne, som samlet løber op.