FanøNet Support er parat til at hjælpe dig

FanøNet følger med udviklingen, og sikrer løbende de lokale virksomheder og husstande på øen, at vores produkter lever fuldt op til dagens standard og til de seneste teknologiske landvindinger på markedet for TV, internet og telefoni.

Vores support er kendt på øen som hurtig og rettidig. Vi bor på øen og rykker ud når du har behov. Vores motto er “Vi er dér hvor du er - Service til tiden”. Du kan derfor stole trygt på FanøNet når du skal vælge leverandør til dine TV- og kommunikationsløsninger.

Vælg fra kolonnen til højre når du har brug for support.



Har du brug for at kontakte youSee Support pr. telefon
:

Ring til youSee på tlf: 70 70 40 40


Fjernsupport

Ved tryk på knappen startes TeamViewer fjernsupporten.
Du bør kun trykke på knappen hvis din supportperson beder dig om at opstarte Teamviewer fjernsupport.

Vælg hvilken support du ønsker:

Få et overblik over den nettets nuværende status


Guides til kanalopsætning, youSee Play, youSee TV-boks, youSee Bland selv, mailopsætning og hastighedstest


Hent kanaloversigten til vores tre TV-pakker


Få svar på ofte stillede spørgsmål fra brugerne


Indsend en skriftlig fejlmelding af din forbindelse eller udstyr, til FanøNet support


Kontakt os skriftligt om medlemsservice, abonnement eller pakkeskift


Du kan også kontakte FanøNet Support pr. telefon:

Ring til os på tlf.: 75 16 13 86.

Telefonerne er åbne i følgende tidsrum:

  • Hverdage kl. 9.00 til 21.00
  • Weekender og helligdage kl. 11.00 til 21.00

Tryk 1 for administration og medlemsservice
Tryk 2 for teknisk support
Tryk 3 for youSee kunderservice