Kom godt i gang med youSee Play

Denne guide er til dig som har bestilt youSee Play og efterfølgende modtaget besked om, at dit nye youSee Play er klar til brug. Med guiden hjælper vi dig med at komme i gang, så dit abonnement bliver aktiveret.

Opret log-in
Inden du kan aktivere dit youSee Play, skal du oprette et log-in hos youSee. Hvis du allerede har oprettet et log-in hos youSee kan du springe dette trin over og gå direkte til aktivering via SMART TV eller aktivering via enheder.

Du opretter et log-in ved at gå til følgende side hos youSee -> oprettelse af log-in.

  • Husk at have dit MitID parat da du skal bruge det ved oprettelsen af dit log-in
  • Dit nye log-in skal du bruge til at aktivere dit nye youSee Play abonnement, før du kan se YouSee Play via YouSee Play-appen på dit tv, mobil, tablet og pc
  • Når dit log-in er oprettet kan du fortsætte med et af følgende to punkter:

Få hjælp til at aktivere youSee Play på dit Smart-TV
Aktiver youSee Play på dit Smart-TV ved at følge anvisningen i dette link.

Få hjælp til at aktivere dine enheder smartphone, tablet og computer
Få hjælp til at se youSee Play på din computer, tablet eller smartphone ved at følge dette link.

Ved problemer med log-in eller aktivering kan du kontakte youSee Support på nummeret i kolonnen til højre - eller kontakte FanøNet Support

God fornøjelse med dit youSee Play.


Dette er en guide til dig - leveret af FanøNet Support.

 

Kontakt youSee Support pr. telefon:
YouSee landsdækkende kundeservice tlf: 7070 4040
YouSee butikken, Broen Esbjerg tlf.:  7012 2411 - tast 2