![]() |
Guides til selvhjælp når du arbejder med produkterne fra FanøNet |
Vælg guides
YouSee Play aktivering
Vejledningen er til dig som har bestilt youSee Play og efterfølgende modtaget besked om, at dit nye youSee Play er klar til brug. Med guiden hjælper vi dig med at komme i gang, så dit abonnement bliver aktiveret.
TV-kanalopsætning
Vejledningen tager dig til youSee's hjemmeside som hjælper dig med indstillingerne på dit TV når du skal lave en ny kanalsøgning.
youSee bland selv kanaler
Vejledningen tager dig til youSee's hjemmeside som hjælper dig med at skifte dine kanaler i din tv-pakke på tværs af de forskellige platforme.
youSee TV-boks
Vejledningen tager dig til youSee's hjemmeside som hjælper dig med alt om TV-boksen
Hastighedstest af dit bredbånd
Vejledningen tager dig igennem forberedelsen før en test af hastigheden på din bredbåndsforbindelse, samt selve testen.
Mailopsætning FanøNet
Vejledningen tager dig igennem opsætning af din FanøNet mail på din computer, tablet eller smartphone.
Få hjælp
Får du problemer undervejs kan du skriftligt kontakte FanøNet Support
Du kan også kontakte FanøNet Support pr. telefon:
Ring til os på tlf.: 75 16 13 86
Tryk 1 for teknisk support, fejl og spørgsmål vedr. TV signal
(Ikke vedr. regning / betaling, ændring af tv pakker, ny installation m.m.)
Tryk 2 for support på mail og internet
(åben 16.30-21.00 hverdage og 11.00-21.00 i weekenden)
Har du brug for at kontakte youSee Support pr. telefon:
Ring til youSee på tlf: 70 70 40 40