Guides til selvhjælp når du arbejder med produkterne fra FanøNet

 

Vælg guides


YouSee Play aktivering
Vejledningen er til dig som har bestilt youSee Play og efterfølgende modtaget besked om, at dit nye youSee Play er klar til brug. Med guiden hjælper vi dig med at komme i gang, så dit abonnement bliver aktiveret.


TV-kanalopsætning
Vejledningen tager dig til youSee's hjemmeside som hjælper dig med indstillingerne på dit TV når du skal lave en ny kanalsøgning.


youSee bland selv kanaler

Vejledningen tager dig til youSee's hjemmeside som hjælper dig med at skifte dine kanaler i din tv-pakke på tværs af de forskellige platforme.


youSee TV-boks

Vejledningen tager dig til youSee's hjemmeside som hjælper dig med alt om TV-boksen


Hastighedstest af dit bredbånd
Vejledningen tager dig igennem forberedelsen før en test af hastigheden på din bredbåndsforbindelse, samt selve testen.


Mailopsætning FanøNet
Vejledningen tager dig igennem opsætning af din FanøNet mail på din computer, tablet eller smartphone.

 

Få hjælp


Får du problemer undervejs kan du skriftligt kontakte FanøNet Support

Du kan også kontakte FanøNet Support pr. telefon:

Ring til os på tlf.: 75 16 13 86.

Telefonerne er åbne i følgende tidsrum:

  • Hverdage kl. 9.00 til 21.00
  • Weekender og helligdage kl. 11.00 til 21.00

Tryk 1 for administration og medlemsservice
Tryk 2 for teknisk support
Tryk 3 for youSee kunderservice


Har du brug for at kontakte youSee Support pr. telefon:

Ring til youSee på tlf: 70 70 40 40